HTML

Magyar buher

Szeretném kideríteni, valóban létezik-e, amit büszkén magyar leleménynek, öniróniával magyar buhernek nevezünk. Dokumentarista lelkesedés vezet, de nem baj, ha közben szórakozunk is.

Friss topikok

  • MrSzpoj: @Bikicsunájt: Egy időre eltűnt, de a napokban láttam, hogy a helyén van. Illetve majdnem, mert mos... (2010.05.23. 18:59) KRESZ-tábla házilag (videóval!!!)
  • MrSzpoj: Azt még nem figyeltem meg, de a földrajzi közelség ezt indokolja :))) (2009.08.19. 13:02) Konzerválták a 80-as éveket
  • gatsy: @StopSzmog: Pont ezt akaram mondani. Illetve nem is, mert arra jó, hogy a bicikli szervízeket támo... (2009.08.19. 12:07) A buher stílusos elhárítása
  • MrSzpoj: Ah, kösz. Ez egy lehetséges megoldás. Egyébként már nincsenek ott a rudak, jártam arra. (2009.08.19. 10:35) Pinkflojd elvtárs is megmondta
  • MrSzpoj: Én a 'tatuista' terminus technicusért mostan megszavazok egy piros pontot. Még nem hallottam, adye... (2009.07.31. 11:40) Rotringból tetoválógép

Linkblog

KRESZ-tábla házilag (videóval!!!)

MrSzpoj 2010.04.13. 09:28

Dunavarsányban találtam az alábbi megoldást. Nem kell kerítést építeni a telek körül, elég a bevezető út elé házilag készített KRESZ-táblát állítani. Barkácsra fel!

A video itt tekinthető meg:

www.youtube.com/watch

Ízelítőnek egy kép, ami 2010. április elején készült a videóval egy időben:

 

 

 

 

 

 

 

  

Nekem annyira tetszett, hogy már 2009 őszén lefotóztam a helyet.

 

 

 

 

 

  

 

Sőt télen is.

Címkék: barkács kresz magyar buher doktor mamut

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarbuher.blog.hu/api/trackback/id/tr281916863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lapjakab 2010.04.16. 21:17:44

Hahó! Van nekem is kresz-táblás buher-képem,2 éve csináltam, Szentendre felé menve.Jöhet?

MrSzpoj 2010.04.19. 10:07:05

@lapjakab: Szia!

Köszönöm, szívesen közzétenném itt! Kérlek, küldd el a szpoj@freemail.hu címre! Szerintem sikere lesz :))

Bikicsunájt 2010.05.17. 19:25:27

Ez haveroméknál van. Most átalakitás alatt van a tábla. :P

MrSzpoj 2010.05.18. 10:36:44

@Bikicsunájt: Kösz az infót! És ha találkozol velük, kérlek add át, hogy mindenképp tegyék a helyére a táblát, mert már-már varsányi ikon :)))

Bikicsunájt 2010.05.21. 12:07:04

Mire jó ez amugy hogy lefényképezed? ráadásul minden hónapba? Ha te is ilyen helyzetbe lennél te is tennél ki táblát.... :))) egyébként semmi közöd hozzá :) ;)

Bikicsunájt 2010.05.21. 23:02:32

Hogy a sok Par...szt azthiszi hogy az egy utca és szo nélkül mennek be mint a barom. Amugy Bentebb van Kerités :D
Hogy érted hogy tegyük a helyére a táblát?? :)

MrSzpoj 2010.05.23. 18:59:53

@Bikicsunájt: Egy időre eltűnt, de a napokban láttam, hogy a helyén van. Illetve majdnem, mert most az út közepén láttam. míg korábban oldalt helyezkedett el.
De most komolyan: a Homok utcában alig van forgalom? Kik hiszik, hogy oda be lehet hajtani? Illetve nem lett volna egyszerűbb egy kaput felszerelni? :))
süti beállítások módosítása